środa, 15 lutego 2017

Stylizacje gwiazd na Tygodniu Mody w Nowym Jorku

32 komentarze:

  1. Świetny post jak zawsze! ♥
    Już się nie mogę doczekać kiedy mi przyjdzie twój autograf 😍🔥👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie jak zawsze!
    Czekam cały czas na twój autograf! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Nie wiem co jeszcze mogę dodać. Może dodam, że najbardziej spodobała mi się stylizacja: Holmes i Emily Ratajkowski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepszą stylizację miała Sofia Richie, bardzo w moim stylu. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Victoria Beckham wyglądała obłędnie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie tylko jej stylizacja przykuła moją uwagę, ale także kolekcja, którą prezentowała. Prawie wszystko było w moim stylu!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post jak zawsze! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne stylizacje 😍
    Zakochałam się 😇😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow wow coraz lepsze te stylizacje *O*

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mi się spodobała stylizacja Victori Beckham.
    Jej pokaz był tak samo świetny jak jej stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się stylizacja Kylie Jenner i Kate Bosworth.
    Ten FW był naprawdę genialny!
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    Kocham twoje wpisy ;*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochany w twoim blogu! <333

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny post!
    Świetne są FW w NY! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre stylizacje są naprawdę ekstra, rozczarowują mnie niestety uczesania włosów np. Leighton 🙂

    OdpowiedzUsuń

Za każdą Obserwację dziękuję!
1 komentarz= 1 uśmiech ode mnie dla ciebie :)

Obraźliwe i wulgarne komentarze oraz krytyka bez uzasadnienia nie będą akceptowane.