wtorek, 20 września 2016

Internet friends goals

 Hejka misie!
Jak już pewnie wiecie lub nie wiecie, parę dni temu spotkałem się drugi raz z moją if.Spotkanie przebiegło genialnie. tylko szkoda, że tak szybko się skończyło i zobaczymy się dopiero za jakiś czas.Nie chcę się za bardzo w tym poście rozpisywać, bo w sumie też nie ma o czym, ale chciałem powiedzieć, że internetowa przyjaźń to najlepsza rzecz jaka w życiu mnie spotkała i naprawdę polecam każdemu to przeżyć na własną skórę. Oczywiście tak jak mówiłem i obiecywałem wam na snapie (boy-batman), że pojawi się filmik z tego wyjazdu, tak też się stało.
Żeby zobaczyć filmik wystarczy kliknąć na tytuł posta, który znajduje się na dole i automatycznie przekieruje was do niego.


32 komentarze:

  1. Beautiful photographs and the film!

    Kisses Batman ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten post jest kochany!
    Ślicznie razem wyglądanie i życzę wam żeby ta przyjaźń trwała jak najdłużej ♥
    Filmik jest świetny, aż można uronić łzę :)

    Pozdrawiam Batmanek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na was patrzę to mi się ciepło na serduszku robi :)
    Kochany filmik, oby takich więcej ♥

    Buziaki Batman :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kto mówi, że przyjaźń przez internet nie istnieje? Taka może być jeszcze mocniejsza. :D Życzę wielu kolejnych spotkań. :D <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Internetowa przyjaźń jest najlepsza ;') niestety moja przyjaciółka mieszka w Anglii, więc ciężko się spotykać częściej niż co pół roku ;(
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie *0* Świetnie, że masz internetową przyjaciółkę ! :) Nasza koleżanka też miała i właśnie dla niej porzuciła naszą przyjaźń i dla tego mamy zrażenie do ip :) Teraz ta jej internetowa kumpela ją zostawiła :D Hehe ^^ Świetne zdjęcia widać, że macie wiele energii ! :D :3 Pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa ale fajnie miec taka przyjaciółkę omg zazdroszczę pozdrawiam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie internetowa przyjaźń nie przekonuje ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie jest mieć kogoś takiego ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałbym mieć taką przyjaźń, powodzenia wam ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przez internet poznałam swojego obecnego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka przyjaźń w dzisiejszych czasach to Skarb.
    Przyjaciele to Skarby,które należy doceniać.
    Piękne zdjęcia widać radość i pozytywną energie !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak uroczo! *_*
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście kochani! ♥
    Miło się na was patrzy :)

    Pozdrawiam Batman!

    OdpowiedzUsuń

Za każdą Obserwację dziękuję!
1 komentarz= 1 uśmiech ode mnie dla ciebie :)

Obraźliwe i wulgarne komentarze oraz krytyka bez uzasadnienia nie będą akceptowane.